Każdy gracz musi wybrać swojego patrona. Lub nie, możesz zostać też ateistą. Zawsze może zostać egoistą. Jedynym atutem jaki otrzymuje pozostając czyimś wyznawcą jest bogactwo fabularne. Czasem bóstwo jest też wymagane, by wstąpić do Stowarzyszenia lub się pobrać. W tym temacie możecie składać również propozycje nowych bóstw. Pamiętajcie jednak, że muszą oni być najpierw zaakceptowani.
1. Lorven
Bogini światłości i ładu. Patronka ludzi dobrych, poetów, bardów i rycerzy.
2. Eesckar
Bóg zniszczenia. Włada królestwem podziemi. Patron ludzi złych, czarnoksiężników i bandytów.
3. Zeathel
Bóg wojny. Patron ludzi odważnych, żołnierzy i wojowników.
4. Mealen
Bóg pomyślności. Uwielbia zabawy, tańce i bogactwo. Patron ludzi rozrywkowych, rzemieślników i kupców.
5. Ourelia
Bogini mórz i oceanów. Patronka żeglarzy i rybaków, ale i piratów.
6. Ylmina
Bogini płodności. Patronka rodzin, rolników i elfów.
7. Ghan'Tho
Bóg mocy astralnej. Patron iluzjonistów, magów i stworzeń magicznych.
8. Devouler
Bóg mądrości. Patron uczonych, mędrców, władców i generałów.
9. Leathaniel
Bóg szczęścia. Patron hazardzistów, ryzykujących życiem.
10. Vogar
Bóg wygnańców. Patron biednych, prześladowanych.
11. Yiridiar
Bóg przebiegłości. Patron złodziei, skrytobójców, oszustów.
12. Indrumon
Bóg odkrywców. Patron podróżników, kolonizatorów, kartografów.
13. Vieroxon
Bóg prawa. Patron strażników, paladynów, sędziów.
14. Trill
Bóg przeciwieństw. Patron paladynów i zabójców.
15. Armena
Bogini Harmonii. Patronka kapłanów.